انیمیشن روح؛ ارواح قدر زندگی را بهتر می‌دانند

[ad_1]

برترین ها: انیمیشن «روح / روح» »یکی از جدیدترین آثار ماجراجویی، علمی تخیلی، فانتزی، کمدی، موزیکال است که به دست تهیه کننده، نویسنده و کارگردان بااستعدادی به نام پیت داکتر خالق انیمیشن درون و بیرون، بالا، شرکت هیولاها و .. ساخته شده است. .انیمیشن «روح» بدون شک بهترین نتیجه است که درسال‌های اخیر از همکاری دیزنی و پیدزسار است.

روح

انیمیشن «Soul / روح» در تاریخ 11 اکتبر در جشنواره فیلم لندن که بزرگترین رویداد سینمایی ملی در بریتانیا برگزار می شود، برای اولین بار به نمایش درآمد. خاطرات پیش‌بینی شده به واسطه بیماری، استودیو والت دیزنی پیکچرز تصمیم گرفت که این انیمیشن را در همان تاریخ به صورت دیجیتالی در سرویس استریم دیزنی پلاس برای مشترکان خود در بیاورد نشان دهد.

روح

داستان انیمیشن «Soul / روح» درباره شخصیتی به نام جو است جو (با صداپیشگی جیمی فاکس) معلم یک گروه موسیقی دوره متوسطه دبیرستان است؛.. زمانیکه به یک قلمروی دیگر سفر می کند تا فرد دیگری کمک کند که عاشق زندگیاش را پیدا کند، خیلی زود متوجه می شود که چه و چه تاثیری در زندگی دارد.نقش اول این انیمیشن به نام جو گاردنر اولین شخصیت قهرمان آفریقایی- آمریکایی شرکت پیکسار می‌شود.

روح

مارک نیلسن یکی از تهیه کنندگان پیکسار در مصاحبه با نشریه هالیوود ریپورتر درباره انیمیشن «Soul / روح» گفت: آیا تابه حال از خود خواسته اید که احساسات، رویاها و علایق شما از کجا می شود چه چیزی باعث شکل گیری شما می شود؟ 2020 ششا را از ییاباههای یییییکک هه هییایی کیهایی یواهه برد ته هههتییس سسال ززگیگی پاسس زهی.

اولین اقدام تحسین برانگیزی که سازندگان انیمیشن «روح / روح» انجام شد این بود که در طراحی و نمایش و روایت دنیای دنیای پس از مرگ خود، کاملاً پا را فراتر از آیینها و مذاهب گوناگون دنیا گذاشتند. ، صحبت با صحبت های مطرح شده در انیمیشن همذات پنداری کند.

روح

اییییشیش «روح / رحح» هه ححی یو ساخهه شش ه اس که سیسیایی از منققان عمل ننواسس چیزی جز حسیحسیحسی در مورد ایی اییییشیش ییان ککند.

پیتر بردشاو نقش گاردین: «این انیمیشن، یک فیلم واقعاً دوست‌داشتن خوشحال‌کننده‌شوب».

ای اوکات مهم نیویورک تایمز:. «فیلم جدید پیکسار سوالی را میپرسد که خیلی از ما بارها را میپرسند، بیخوابی میشوند، این سوال که:؟ استودیوی پیکسار با بصری و داستانگوییش را برای بررسی موضوعات فلسفی به کار برده است.

روح

پیتر دوبرگ مهم ورایتی: «شاید از کودکان درگیر این مسئله نباشند؛ اما بزرگان زیادی هستند که آرزو می کنند هرگز به دنیا نمی آیند و فیلم« روح »با قلب بزرگ و بخشندهاش فیلم های قبلی پیکسار کاری می کند که حتی معمولی جو گارنر هم چیزی است. باشد که باید قدر آن دانسته شود … تمام این موارد مختلف به طرز زیبایی با هم ترکیب شده اند.

الکس گادفری مهم امپایر: «فیلم خیلی دقیقه تأثیر عاطفی که وعده می دهد را نمی دهد، از ایده ها هرگز شکل نمیگیرند، اما« روح »بدون شک یک سفر زیبا و تاثیرگذار اگزیستانسیالیستی و پر از شگفتی است فیلم در تمام 100 زیباست، اما. لحظه ای که در فیلم وجود دارد، لحظه ای که دقیقاً بر انیمیشن منطبق می شود و شما را به جای دیگری می برد. می شود.»

دیوید فیر مهم رولینگ استون: «روح» درسهای دقیقی درباره زندگی و سبک زندگی از قضا بهترین آنها ساده ترین آنهاست:. «.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

سایت dancebet: شرط بندی جدید بر رقص
سیستم کنترل از راه دور چند کانال: یک نگاه جذاب به فناوری پیشرفته
بازی انفجار: یک الگوی پرفروش در دنیای پیشرفته بازی‌ها
بازی انفجار: یک نگاه جذاب به این بازی پرطرفدار
دفتر کار درسی: ابزار ضروری برای موفقیت تحصیلی
کتاب کار ریاضی: تجربه جدید در یادگیری ریاضی
تماس با ما