اکنون با استفاده از یک شماره موبایل، کارت های پی وی سی Aadhaar را برای کل خانواده به صورت آنلاین سفارش دهید

[ad_1]

دهلی نو: مرجع صادر کننده در Aadhara کارت Aadhara امن تری به نام کارت PVC معرفی کرده است. اساساً این همان کارت Aadhaar است که شما دارید، اما کارت PVC Aadhaar آن را از نظر فیزیکی قابل حمل تر کرده و ویژگی های امنیتی بهتری دارد.

UIDAI در توییتر گزارش داد: “شما می توانید از هر شماره موبایلی برای دریافت احراز هویت OTP استفاده کنید، صرف نظر از شماره موبایلی که در Aadhaar ثبت نام کرده اید. بنابراین یک نفر می تواند کارت های PVC Aadhaar را برای کل خانواده به صورت آنلاین سفارش دهد.”

کارت پی وی سی Aadhaar چیست؟

کارت پی وی سی Aadhaar نه تنها حمل آسان و بادوام است، بلکه دارای یک کد QR ایمن با امضای دیجیتال با اطلاعات عکس و جمعیت شناسی و تعدادی ویژگی امنیتی است. می توان آن را به صورت آنلاین در uidai.gov.in یا resident.uidai.gov.in با استفاده از شماره Aadhara، شناسه مجازی یا شناسه ثبت سفارش داد. کاربران می توانند با پرداخت هزینه اسمی 50 روپیه این کار را انجام دهند. کارت پی وی سی Aadhaar از طریق پست سریع السیر به آدرس ساکن تحویل داده می شود.

نحوه سفارش آنلاین کارت PVC Aadhaar

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی UIDAI یا پورتال شهروندان با استفاده از شماره 12 رقمی Aadhara (UID) یا شماره شناسایی مجازی 16 رقمی (VID) یا شناسه ثبت نام 28 رقمی برای “کارت Aadhara” درخواست دهید. درخواست را می توان از طریق یک شماره موبایل ثبت شده یا ثبت نشده نیز ارسال کرد. اگر این کار را با شماره تلفن همراه ثبت شده خود انجام دهید، OTP / TOTP برای یک شماره تلفن همراه ثبت شده خاص پذیرفته می شود. در مورد شماره تلفن همراه ثبت نشده / جایگزین، OTP در شماره تلفن همراه ثبت نشده / جایگزین دریافت می شود.

تلویزیون مستقیم

#اولین



[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
بازی انفجار: یک نگاه جذاب به سایت شرط بندی آنلاین
تعمیرات پرینتر: همه‌چیزی که باید بدانید
با ما در سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم آشنا شوید
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تجارت پوشاک موفق
شناخت برای تعمیر دستگاه لیبل زن
تماس با ما