اینتل برای خودروهای آینده تراشه می‌سازد!

[ad_1]

فرارو-این شرکت سازنده تراشه های کامپیوتری، در تلاش است تا به بازار تراشه های خودرو نیز ورود کند.

به گزارش فرارو، این سازنده تراشه در تلاش است تا از بازار نیمه هادیها که به سرعت در حال رشد است، سود نقدی داشته باشد. افزایش پیدا خواهد کرد.

خودروهای با پیشرفت هایی مانند فناوری خودران، ویژگی های کمک خودروهای خودروهای ترم اضطراری خودکار، تراشه هایی که همه چیز را از فشار لاستیک های گرفته تا موتورهای کنترل می کنند، نمایشگرهای داشبورد و سیستم های سرگرمی جذاب در حال تبدیل شدن به رایانه های چرخ روی هستند. حال حاضر از طریق زیرمجموعه MobileEye خود در این بازار پیدا کرده و سیستم های کمک راننده پیشرفته یا ADAS را توسعه می دهد پت گلسینگر، مدیر اجرایی اینتل، گفت:. نیمه‌رسانه‌ها قرار دارد.”

اینتل برای خودروهای آینده تراشه می‌سازد! // در حال ویرایش

اینتل در رویداد سالانه خود را در مقابل رقبای خود آنویدیا و کوالکام، رونمایی کرد. خودروها مدتهاست که از پردازنده ها برای کنترل موتورها، ترمزهای ضد قفل، سیستم های ناوبری داخل داشبورد و سایر زیرسیستم ها استفاده می کنند، می سازند. محاسباتی قرار دارد.اینتل نیز قصد دارد در این مسیر حرکت کند و پلتفرم محاسباتی را برزای خودرو رسادن

واحد خودروی جدید اینتل بخشی از خدمات ریختهگری اینتل است، یکی از جستجوهای اصلی گلسینگر برای معکوس کردن افت اینتل از لبه های برتر تولید تراشه. IFS به این معنی است که تراشه‌ها را به غیر از محصولات خود برای شرکت‌های دیگر نیز می‌سازد. با خرید Semiconductor به مبلغ 5.4 Tower میلیارد دلاری می دهد، معاملاتی که به طور قابل توجهی به انواع شههایی را می دهد که IFS می تواند برای ایجاد کند، گسترش می دهد.

اینتل اگر بخواهد با دو شرکت بزرگ TSMC و سامسونگ در این زمینه رقابت کند، برای جبران سرمایه گذاری فوق العاده گران قیمت تجهیزات تراشه سازی نیاز به تولید دارد. تراشه درحجم انبوه دارد. هوشمند کوالکام بساز.

منبع: cnet

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

بازی انفجار: یک نگاه جذاب به سایت شرط بندی آنلاین
با ما در سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم آشنا شوید
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تجارت پوشاک موفق
بازی انفجار: همه چیزی که باید بدانید در مورد این بازی معروف
بازی انفجار: تحلیلی جذاب بر رونق و مزایای بازی انفجار آنلاین
اکانت اسپاتیفای: راهی نوین برای اشتراک گذاری و پخش موسیقی
تماس با ما