بازی The Secret of Cat Island؛ تجربه دوست داشتنی ساخت قلمرو گربه‌ها | دیجیاتو

[ad_1]

داستان بازی The Secret of Cat Island درباره دو گربه است که «نانا» و «مونا» نام دارند و روزهای آرامی را در قلمرو آرام گربه ها اسپری میکردند. آن‌ها کمک کنید تا قلمروی جدید را در جزیره‌های دور خود ایجاد کنند.

در این مطلب از دیجیاتو بازی The Secret of Cat Island را معرفی می کند که به تازگی برای پلتفرم های اندروید و iOS منتشر شده است و با وجود ساختار نسبتاً ساده خود می توانید این کار را انجام دهید.

معرفی بازی The Secret of Cat Island

بازی راز جزیره گربه

The Secret of Cat Island از همان ابتدا خود را به عنوان یک بازی مدیریت و شهرسازی معرفی می کند. جدید و ارتقاء خود به یک کشاورز برتر تبدیل شود.

در The Secret of Cat Island نیز شرایط مشابهی را تجربه کرد اما در این بازی قرار نیست تا به یک کشاورز برتر تبدیل شود، بلکه باید به گربه های بامزه داستان کمک کنید تا جایی که وارد شده است را کاوش کنند و ساختمان های قدیمی و خراب را وارد کنند. آن را می سازند تا در نهایت قلمرو گربه های خود را تشکیل دهند.

داستان‌هایی که شخصیت‌های اصلی بازی نانا و مونا را می‌گویند، دارند و داستان بازی درباره آن‌ها هستند که پس از غرق شدن کشتی‌شان در ساحل ساحلی ناشناخته می‌گیرند.

بازی راز جزیره گربه

بازی The Secret of Cat Island دنیای نسبتا بزرگ و پرطراوات را در اختیار بازیکنانی قرار می دهد که در این جزیره دورافتاده می توانند انجام دهند. باغ و ققههها تازهای اححاث ککی.. ههچچی با کاشش در ایی سزییی جج یی یییوایی ققایای بسسایی و یجزیایی از ایی جزیجزیه ها ییایی.

به این معنا که در هر نقطه از آن می توانید ساختمان های جدید خود را بسازید. ا هه قطهاملتییی قطهقطه مکککه بسند.هههتر ایی بازی از ظظم گگافیک و ططاحی یزیز کاملا قابل تجهجه اسس و جذجذ آگآیزی و ططاحی آآ واهیهی شش.

بازی راز جزیره گربه

هدف اصلی بازی این است که در دنیای آن کاوش کنید، منابع جدید پیدا کنید، ساختمانهای جدید بسازید و در کل باعث پیشرفت یا بالا رفتن سطح دهکده خود شوید. که می‌توان با انجام آن‌ها را دریافت کرد.

با پیشروی در داستان می توانید گربه های بیشتری داشته باشید و تعداد بسیار زیادی از آنها در طول بازی وجود دارد که هر کدام از ویژگی های خاص مربوط به خود را دارند. منابع جج یییوایی ککی.. مونا یزیز که یکگگه آآام حححاططر اسس یشیشیشر کاههای آشپزی و خاهه هایی یا اججام یییه.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما