سفارش بک لینک سفارش لینک سازی با XSEO

همانطور که مشخص است، بک لینک از یک وب سایت تکراری بازدهی کاهشی دارند. درواقع بهتر است 100 لینک از 100 وب سایت مختلف دریافت کنید تا 1000 لینک از یک وب سایت.مطالعۀ رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو نشان داده که تعداد سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند (نه تعداد کل بک لینک ها) بیش از هر عامل دیگری با رتبه بندی گوگل مرتبط است. به هر حال این بک‌ لینک‌ها برای سئو آنچنان مفید نیستند، بنابراین نوفالو بودنشان هم مشکلی ایجاد نمی‌کند. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که گوگل و سایر موتورهای جستجو علی رغم اعلام قبلی‌شان در رابطه با حساب نکردن لینک‌های نوفالو، در حقیقت آن‌ها را باز میکنند تا متوجه ارتباط معنایی لینک شما به سایت هدف شوند. بک لینک‌های باکیفیت قطعا از وب سایت‌های معتبر می‌آیند
این مفهوم به عنوان “Domain Authority” یا اعتبار دامنه شناخته می شود.

در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که صاحب کسب و کار اینترنتی هستید برای اینکه در بحث سئو سایت خود بهتر بدرخشید و جایگاه بهتری در گوگل کسب نمایید ، می توانید از رپورتاژ استفاده کنید. ولی اینکه این نوع بک لینک گرفتن به چه صورت است و از چه سایت هایی استفاده کنیم ، را در این بخش به شما خواهیم آموخت. روش‌های زیادی برای تشخیص تبلیغاتی بودن بک لینک هست که به جز چند مورد جزئی، اکثر روش‌ها توسط خزنده‌ها بررسی می‌شود و یک ربات می‌تواند تشخیص دهد که بک لینک تبلیغاتی هست یا طبیعی. برای مثال اگر لینک شما در سایت ایکس یک و ایکس دو و ایکس سه و ایکس چهار باشد (همزمان خریداری کرده باشید)، یکسری اطلاعات به دست گوگل می‌رسد که در ادامه توضیحاتی در این رابطه داده شده است. حالا اگر یه عده ای مثلا هزار نفر بیان سرچ بکنن و همه روی یکی از نتایج گوگل مثلا سایت ایکس کلیک بکنن، طبیعیه که گوگل گمان میکنه که این سایت واقعا عملکرد بهتری داره. پس از تمامی صحبت های بالا به این سوال می رسیم که برای سایتمان رپورتاژ رد کنیم یا نه؟ همانطور که گفتیم، رپورتاژ می تواند به بهبود رتبه در گوگل کمک کند و در مقابل آن باید لینک هایی را که در رپورتاژ استفاده می کنید نوفالو باشد.

ما همچنین دریافتیم که، حتی اگر این فرمت‌ها اشتراک‌گذاری‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد نکردند، پست‌های “چرا و چگونه” معمولاً لینک داده می‌شوند. بک لینک های شما فقط روی چند کلمه کلیدی خاص و برای چند صفحه خاص ساخته نمی شوند. بک لینک های سفارش داده شما به هیچ وجه در مدت زمان کوتاه ساخته نمی شوند بلکه کاملا طبیعی و اصولی ساخته سفارش بک لینک می شوند. این در صورتی است که خیلی از سایت ها سفارش شما را یک روزه انجام می دهند و این بدترین روش در ساخت لینک ها است. بک لینک های همیار وب کاملا طبیعی و در شرایط کاملا ایده آل ساخته شده است. و نکته بسیار مهم این است که بک لینک هایی که قرار است برای شما ساخته شود هم دقیقا در منابعی است که بک لینک های خودمان را ساخته ایم.

این نوع لینک‌ها در بخش کامنت یا نظرات مربوط به مطالب وب سایت‌ها قرار می‌گیرند و هدفشان افزایش تعامل با کاربران و جلب توجه و بازدیدکنندگان است. وقتی کاربران در بخش کامنت‌ها یا نظرات سایت‌ها نظری را ارسال می‌کنند، ممکن است به همراه نظرشان یک لینک به سایت خود یا منبع مرتبط دیگری قرار دهند. بنابراین، در انتخاب و خرید بک لینک‌ها به دقت عمل کنید و همواره روی راهکارهای قانونی و با کیفیت تمرکز کنید. در نهایت، خرید بک لینک می‌تواند یک استراتژی موثر در بهبود SEO سایت شما باشد، اما توجه داشته باشید که این فقط یکی از عوامل موثر در بهینه‌سازی است و باید با سایر روش‌ها و عوامل مرتبط همراه شود.

زمانی که میخواهید کسب و کار خود را گسترده کنید و در وبسایت های بزرگ به معرفی آن بپردازید کافی است تا با ما در ارتباط باشید.آپ تم در کنار شماست تا با خدمات ارزشمند خود به شما در جهت دیده شدن در سایت های معتبر خبری برای برندیگ سایتتان کمک کند. ازنکات مهم در بخش ریپورتاژ آگهی این است که شما برای خرید لینک و بک لینک ها باید به مدت زمان مشخص آن دقت کنید اما در بحث ریپورتاژ ها و آگهی این موضوع اهمیتی ندارد چون به صورت دائم میباشد و در صورتی که سایت مذکور هک شود ریپوتاژ شما نیز حذف خواهد شد. مدت زمان لازم جهت بهینه سازی کلمات کلیدی و رسیدن به صفحه اول گوگل برای هر پروژه متفاوت است و به چگالی کلمات کلیدی، میزان رقابت و تعداد رقبا در آن کلمات بستگی دارد. به صورت کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل بازه زمانی سه الی شش ماهه معقول است. گرفتن بک لینک در قالب یک مقاله یا متن خبری از سایت های دیگر به سایت خود را رپورتاژ می گویند که در سئو سایت تاثیر گذار است.

یعنی کل خدمات را به یکباره دریافت نکرده و برای سایتتان اعمال نکنید، چرا که به این شکل حساسیت های الگوریتم رتبه دهی گوگل را برمی انگیزید. قوی ترین سایت‌های بک لینک سایت‌هایی هستند که بازدیدکنندگان زیادی دارند و همچنین ترافیک زیادی در آن‌ها وجود دارد، دریفات بک لینک از اینگونه وب‌سایت‌ها، ازآنجاکه احتمال کلیک روی لینک بیشتر است ، نتیجه بخش‌تر و مؤثرتر خواهد بود. این مدل بک لینک ها به خاطر فالوو بودن آن تاثیر حداکثری دارند و می تواند لینک سایت شما را در عنوان های که بک لینک تهیه کرده اید تا صفحه 1 و لینک 1 گوگل ارتقا دهد و در Backority به این جایگاه با سرعت بیشتر و هزینه خیلی کمتر می توانید برسید . در بکوریتی شما صاحب پنل اختصاصی می‌شوید و می‌توانید در پنل اختصاصی خودتان بک لینک‌هایی که خریداری کرده‌اید را مشاهده کنید.

تناسب بک لینک هایی که می خرید را با لینک های طبیعی موجود در سایتتان حفظ کنید. برای اولین بار در سئو ایران ، با پرداخت مرحله به مرحله در خدمات سئو ما و دیدن نتایج هر مرحله پس از پرداخت نگران از دست رفتن یا تضمین سئو سایت خود نباشید . سایت تازه تاسیس دارید و میخواهید در نتایج گوگل ظاهر شوید ؟ این پلن بهترین گزینه برای شماست ، در این پلن با روش های تست شده به دامنه شما برای ایندکس شدن بهتر و به دست آوردن اعتماد گوگل برای شروع اولیه قدرت مناسب میدهد . در زدن بک لینک درون سایت ها باید منظم عمل کنید نه اینکه یک روز 20 بک لینک و روز دیگر نزنید بعد روز بعدی 100 بک لینک بزنید این اصلا درست نیست. این سایت ها اسکریپتی دارند که وارد سایت ها کرده اند و با یک کلیک بک لینک را وارد سایت های افراد دیگر میکنند.

آیا همۀ این لینک‌ها به اندازۀ بک لینک اول قدرتمند هستند؟ جواب منفی ست. این مجموعه با بیش از 900 پروژه موفق، در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ به صورت تخصصی کار میکند تا به مشتریان خود در فروش کمک کند. و خیلی از نکات مهم دیگر در طبیعی سازی لینک ها که جزء استراتژی های لینک بیلدینک ما است و فقط هنگام ارائه گزارش ها متوجه آن می شوید. در سایت بکوریتی قسمت نمونه کارها موجود است که می‌توانید به عنوان سئوکار این نمونه کارها را بررسی کنید و به قدرت بکوریتی پی ببرید.

استراتژی سئو سایت فروشگاهی

که بنوعی نشر لینک به شکل رایگان و دریافت بک لینک دائمی و رایگان هست که ممکن هست خیلی مواقع نوفالوو باشد ولی با این حال بک لینک هست . اگر صاحب وب سایت و یا وبلاگ هستید حتما در بکوریتی عضو شوید و تنها در عرض 1 دقیقه هم عضو شوید و هم همکاری خودتان را شروع کنید و سپس منتظر باشید تا به سود برسید. این بازاریاب‌های بکوریتی هست که برای شما درآمد به ارمغان می‌آورند و درصدی هم پورسانت برمی‌دارند (5 درصد). برای پاسخ توجه داشته باشید که گوگل در هر دقیقه 3.8 میلیون سرچ انجام می دهد. متاسفانه گوگل هنوز منابع کافی برای تشخیص این روش را نداشته و به همین علت است که فعلا آن را پنالتی نمی کند. تشخیص این روش واقعا کاری ندارد، اما برای گوگل خیلی منابع نیاز دارد که این منابع نیز منوط به هزینه زیادی است که با توجه به حجم ریکوئست ها گوگل نمی تواند آن را تامین کند.

گرفتن رپورتاژ در صورتی که از سایت با نمره بالا انجام شود ، باعث خواهد شد که کاربرهای مفید به سایت شما منتقل نماید که این کار موجب خواهد شد کاربران در سایت شما باقی بمانند که این کار موجب خواهد شد از سوی گوگل نمره مثبت خواهید گرفت. برای انجام هر کاری باید دقت لازم را انجام دهید و نتیجه مطلوب را به ثمر برسانید. در صورتی که از سایت های نا معتبر و با دقت پایین انجام دهید باعث خواهد شد از نتیجه منفی برای سایت خود بهرهمند شوید. به اینصورت کاربرها با کلیک بروی لینک وارد سایت شما خواهند شد و شما از بک لینک مفیدی برخوردار شده اید.

با این حال، باید به یاد داشته باشید که لینک‌های خارجی نباید به صورت اسپمی جذب شوند و باید از سایت‌های با اعتبار و کیفیت برای جذب لینک‌ها استفاده کنید. همچنین، باید به یاد داشته باشید که تعداد لینک‌های خارجی نیز مهم است و باید در حد معقولی باشد؛ زیرا اگر تعداد لینک‌های خارجی بیش از حد باشد، ممکن است به جای بهبود رتبه سایت شما، منجر به کاهش آن شود. در نهایت، برای بالا بردن سئو سایت خود، باید به بهبود عوامل دیگری همچون کیفیت محتوای سایت، بهبود سرعت لود سایت و بهبود تجربه کاربری سایت هم توجه کنید. یکی از مزیت‌هایی که وبمستر سلام به‌عنوان یکی از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران ارائه می کند این است که خدمات آن به‌صورت پکیج هم قابل ارائه است. به این صورت که تعدادی از بهترین خدمات با رنج‌های قیمتی مختلف و برای هر بودجه‌ای در یک پکیج قرار داده شده است. مشتریان می‌توانند پکیجی که مناسب آن‌ها بوده و با نیازها و بودجه‌شان بیشترین همخوانی دارد را برای خرید انتخاب کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند.

بهینه سازی صفحه اول سایت؛ علاوه‌بر بالا بردن فروش، به کاهش هزینه‌های جانبی سئو (خرید انواع بک لینک و رپورتاژ) کمک بسزایی می‌کند. برای اینکه یک وب‌سایت در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرد، هم به سئو داخلی و هم به سئو خارجی احتیاج دارد. باتوجه به آپدیت‌های مداوم الگوریتم گوگل، اهمیت سئو داخلی بیش از پیش احساس می‌شود. سئو محتوا، مناسب بودن ساختار وب‌سایت، لینک‌سازی داخلی و بهینه بودن سرعت وب‌سایت از موارد مهم این بخش به‌شمار می‌روند. هدف از بهبود سرعت سایت، افزایش رضایت کاربران و دسترسی بهتر خزنده‌های گوگل به وب‌سایت است. علاوه بر موارد قید شده، موارد دیگری نیز در بهینه سازی داخلی مطرح می‌گردد؛ نظیر رفع اشکالات فنی وب‌سایت، آنالیز و یافتن کلمات‌کلیدی و …

همانطور که گفته شد استفاده از صفحاتی با لینک های مرتبط میتواند تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد زیرا کسانی که به مطلبی خاص علاقه نشان داده اند به مقالاتی در آن زمینه نیز علاقه خواهند داشت. اگر از محصول و خدمتی استفاده کردید و از آن راضی بودید حتماً نظر خود درباره محصول به همراه آدرس سایت خود را برای شرکت مربوطه ارسال کنید. حتی از تکنیک پاسخ به سوالات کاربران هم میتوانید استفاده کرده و هر جا به سوالی از مخاطبان درباره حوزه تخصصی خود برخورد کردید لینک مقاله یا ویدئوی مرتبط در سایت خود را برای آن شخص ارسال کنید. وجود دارد که شما میتوانید آنها را در سایتهای دیگر منتشر کنید تا علاوه بر جذب مخاطبان آن رسانهها بک لینکهایی هم برای سایت خود ایجاد نمایید.

خرید بک لینک می‌تواند تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو داشته باشد. با خرید بک لینک‌های مرتبط و با کیفیت، می‌توانید به افزایش ترافیک سایت خود بپردازید و در نتیجه، رتبه سایت خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود بخشید. لینک‌سازی درست و اصولی به شرطی که هیچ یک از قوانین گوگل نقض نشود یکی دیگر از تاثیرگذارترین مرحله‌های سئو صفحه اصلی سایت است. شما می‌توانید کلمات انکر تکست صفحات مرتبط داخلی را در متن صفحه اصلی بکار برده و از انکرتکست‌های مهم در فوتر صفحه اول سایت استفاده کنید.

همانطور که احتمالا به عنوان یک وبمستر اطلاعات کاملی در مورد بک لینک دارید می دانید که بک لینک ها یکی از مواردی هستند که در رتبه بندی سایت ها به وسیله گوگل مورد بررسی قرار گرفته و به آنها اهمیت بالایی داده می شود. یکی از نکات مهم در لینک سازی فعالیت در شبکه‌های اجتماعی است که باعث رشد شبکه شما و جذب بازدید‌کنندگان جدید و بیشتر می‌شود. همچنین اشتراک گذاری محتوای شما در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌تواند و  ارجاع به سایت سبب بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو کمک کند. نتیجه انتخاب درست منو سایت، کاهش نرخ خروج کاربر از وبسایت و نتیجه آن محبوب شدن سایت برای موتور جستجو گوگل است. منو سایت باید بگونه‌ای انتخاب شود که کاربر بتواند با تنها سه کلیک به صفحات مهم سایت برسد (می‌تواند این صفحات کتگوری‌های مختلف، صفحات لندینگ یا صفحات فروش کالا یا خدمات باشد).

داده های شخصی شما برای پشتیبانی از تجربه شما در این وب سایت، برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری شما و برای اهداف دیگری که در سیاست حفظ حریم خصوصی ما شرح داده می شود مورد استفاده قرار می گیرد. حضور در فضاهایی مثل ترب یا ایمالز نیز علاوه بر تاثیر مستقیم در دیده شدن و فروش محصولات فروشگاهی، به برندینگ سایت نیز کمک می کند. اگر شما هم سایت فروشگاهی یا محصول محور دارید و میخواهید محصولات یا خدمات خود را در سایت فروشگاهی خود بفروشید، به جای مناسبی آمدید.

پس اگر قصد خرید این خدمات را دارید می بایست حتما به سراغ سایت و خدمات دهنده ای بروید که این کار را به بهترین نحو ممکن و بدون برانگیختن حساسیت های الگوریتم گوگل انجام دهد. بهترین سایت فروش بک لینک در ایران مانند وبمستر سلام از الگوریتم های پیچیده و فوق العاده ای استفاده می کنند که می تواند به راحتی گوگل را فریب داده و در نتیجه الگوریتم های آن به هیچ عنوان متوجه این که شما خرید بک لینک انجام داده اید نمی شوند. بلکه چیزی که این الگوریتم در سایت می بیند یک بک لینک واقعی است و همین هم سبب می شود تا سایت شما پوئن مثبتی که در رابطه با بک لینک است را خیلی راحت دریافت کند و رتبه خود را به خوبی ارتقا دهد. تا اینجا متوجه اهمیت خرید و تهیه بک لینک از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران شدید.

به هر حال، تأثیر سئو خارجی بر رتبه سایت شما به عوامل دیگری نیز بستگی دارد؛ به عنوان مثال، کیفیت محتوای سایت شما و بهبود تجربه کاربری وب سایت شما هم از عوامل مهم در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل است. بهتر است بدانید که گوگل از لینک‌سازی خارجی به عنوان یکی از شاخص های مهم در ارزیابی کیفیت و اعتبار سایت ها استفاده می‌کند. به عنوان مثال، لینک‌هایی از سایت‌های با اعتبار بالا و با محتوای مرتبط به سایت شما، می‌توانند به تأثیر قابل توجهی در بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل داشته باشند. به همین دلیل، برای بهبود رتبه سایت خود در نتایج جستجوی گوگل، لینک‌های خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت خود را جذب کنید.

اهمیت خرید بک لینک از تسمینو در بالا رفتن سئوی سایت

تمام صفحات یک وبسایت از جمله صفحه اول، دارای تگ H1 (عنوان صفحه) هستند. این تگ (هدینگ یک)، باید تنها یک بار در متن مورد استفاده قرار گیرد؛ پس دقت کنید که در صفحه اول تنها یک جمله بخصوص را برای تگ H1 انتخاب کنید. هدینگ یک معمولا در بالای صفحه قرار می‌گیرد و با فونت درشت‌تری نوشته می‌شود. انتخاب عنوان مناسب با جستجو کاربر یکی دیگر از مراحلی است که در بهینه کردن تگ H1 باید به آن توجه کنید. این نوع رپورتاژ اکثرا در وب سایت های خبری منتشر شده و محتوا آن معرفی خدمات و یا محصولات می باشد. غیر مستقیم بودن این رپورتاژ اولویت کمتری دارد و بیشتر بر روی معرفی محصول تمرکز می کند.

با جذب ترافیک بیشتر و افزایش اعتماد مشتریان، فروش شما نیز افزایش خواهد یافت و می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند که این یکی از مهمترین دستاورد‌های سئو سایت فروشگاهی محسوب می‌شود. رپورتاژ آگهی یک نوع بک لینک گرفتن می باشد که سایت ها برای افزایش رتبه سایت خود از آن استفاده می کنند. رپورتاژ آگهی ، رایگان نمی باشد و سایت های بسیاری از جمله سایت های خبری تمام تلاش خود را برای افزایش بازدید و محبوبیت سایت خود می نمایند تا بتوانند مبلغ سفارش رپورتاژ سایت خود را افزایش دهند. سایت ایکس یک سایت فعال در زمینه خرید لوازم دکوری و اکسسوری ها و ابزارهای تزییناتی است. در مقابل سایت ایگرگ در زمینه طراحی داخلی و دیزاین و دکوراسیون مشغول به فعالیت است. لینکی که از وب سایت ایگرگ به ایکس داده می شود با توجه به مرتبط بودن آنها بسیار حائز اهمیت و ارزشمند و کاربردی است و می تواند در رتبه سایت ایکس در گوگل به خوبی تاثیرگذار باشد.

برای رسیدن به صفحه اول علاوه بر سئو داخلی، به لینک سازی نیز احتیاج دارید. ما در سئو ارزان خدمات لینک‌سازی را برای وبمستران و سئوکارها مهیا کرده‌ایم. با این وجود، همواره باید به خرید بک لینک‌ها با دقت و احتیاط نسبت بدهید. انتخاب بک لینک‌های با کیفیت و مرتبط با موضوع سایت شما، اهمیت زیادی دارد. استفاده از روش‌های نامناسب و غیرقانونی در خرید بک لینک‌ها ممکن است به جای بهبود رتبه سایت، باعث کاهش آن شود.

جواب خیر است چون سایت پروان وب برای مثال روزی 100 بک لینک سایت های دیگر آن را می کنند بعد اگر یهو 2 میلیون سایت این کار را انجام دهند گوگل متوجه تقلب شده و سایت را از رتبه اصلی خود می اندازد اینگونه است که می شود رقبا را خارج کرد. این کار باعث می شود که کاربر تصور کند شما محصول نامرغوبی را می خواهید به او بفروشید و او را فریب دهید. پس از این کار خودداری کرده و قدم به قدم او پیش بروید و مسائل و مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شود را بیان کنید. این کار شما به کاربر اطمینان می دهد که شما یاور او هستید و تصمیم خرید محصول را بر عهده خودش گذاشته اید.

پس در ادامه معرفی بهترین سایت فروش بک لینک در ایران ابتدا به معرفی سایت وبمستر سلام و خدمات ارائه‌شده در آن می‌پردازیم و سپس با سایت‌های برتر دیگر در این زمینه و خدمات آن‌ها هم آشنا خواهیم شد. اگر می‌خواهید برای خرید بک لینک اقدام کنید کمی صبر کنید و قبل از هر کاری ابتدا این مطلب را مطالعه کنید و سپس تصمیم نهایی‌تان برای خرید را بگیرید. با توجه به اینکه بک لینک های ساخته شده به سایت شما ارجاع داده میشوند، باید محتوای با کیفیت و مرتبط با موضوع خود داشته باشد. محتوای مناسب با کلمات کلیدی استفاده شده در جستجوها و ارائه محتوای مناسب برای کاربران، سبب بهبود کیفیت بک لینک ها و در نهایت انتقال ارزش و رتبه سایت شما در نتایج جستجو می‌شود. شاید فکر کنید این بروزرسانی در موتور جستجو گوگل شرایط را برای سئو سایت سخت‌تر کرده است. اما، این بروزرسانی باعث شد تا افرادی که با هدف برطرف کردن نیاز کاربر سایتی را راه‌اندازی کرده‌ و تصاویر عکاسی شده و ویرایش شده با فتوشاپ را متناسب با محتوا در صفحات سایت خود درج می‌کنند، مورد توجه بیشتر گوگل قرار بگیرند.

در خصوص کلمات که برخی ها با موضوع رپورتاژ چیست یا ریپورتاژ چیست به دنبال این مقاله خواهند گشت. رپرتاژ آگهی نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص اینکه جواب این پاسخ چیست را در مثال های کامل زیر مشاهده کنید. خوشبختانه، اکثریت قریب به اتفاق لینک‌های موجود در وب، لینک‌های “dofollow” هستند و بیشتر لینک‌هایی که دارای تگ nofollow هستند به حساب نمی‌آیند. منظور از به حساب نیامدن این نیست که لینک کلا دیده نمیشود، منظور این است که تاثیر آن حساب نمیشود، چرا که ربات‌های خزنده‌ گوگل با رسیدن به این لینک آن‌را باز نمیکنند. سایت های بزرگ بیشتر موفقیت خود را مدیون بک لینک های شان هستند البته این تنها و مهمترین دلیل نیست!

خیر، اکیدا استفاده از بک لینک خارجی توصیه نمی شود چون احتمال اسپم شدن توسط الگوریتم پنگوئن گوگل را زیاد میکند. لینک داخلی همان لینک هایی هستند که داخل سایت خودمان به صفحات دیگر سایت خودمان ارجاع میدهیم. لینک خارجی لینک هایی هستند که از سایت های دیگر به سایت شما لینک میدهند. برای تایید نظرات حرفه ای ترین کار این است که اکانت های نویسنده و مدیر ارشد ویکی پدیا را تهیه کنید که در سطح نت فروشی است  و همین طور بسیار کم یاب و ارزشمند که به قیمت های زیادی فروخته می شود و حرفه ای های سئو دنبال این اکانت ها هستند.

بااین‌حال، قدم اصلی بهینه سازی صفحه اول سایت این است که در جایگاه کاربر قرار بگیرید و صفحه اول سایت خود را با استفاده از قوانین گوگل طوری چیدمان کنید که بتواند نیاز کاربر را برطرف کند. البته اگر درحال کارآموزی سئو هستید یا از سئو چیزی نمی‌دانید برای بهینه سازی صفحه اصلی سایت باید از متخصصین سئو کمک بگیرید. هنگامی که گوگل از این کمپین، رپورتاژ آگهی با خبر شد، آن وب سایت و تمام وب سایت هایی را که در آن رپورتاژ منتشر کرده بودند را جریمه کرد. پس از مدتی، مت کاتس در یک ویدئو به افرادی که قصد استفاده از رپورتاژ آگهی را دارند، هشداری داد با این مضمون که لینک های استفاده شده در رپورتاژ باید Nofollow باشند و تاثیری بر نتایج گوگل نداشته باشند؛ در غیر این صورت آگهی استفاده شده با خرید بک لینک تفاوتی ندارد و وب سایت جریمه می شود. هنگامی که شما رپورتاژ خود را منتشر می کنید، این اجازه را دارید که در آگهی خود 3 تا 5 لینک قرار دهید که این لینک ها به صورت تگ فالو قرار می گیرند و به بهبود رتبه بندی وب سایت کمک می کنند.

  • تولید رپورتاژ هدف های مختلفی دارد که جذب کاربر و تبدیل آن به مشتری از مهم ترین اهداف رپورتاژ نویسی است.
  • و خیلی از نکات مهم دیگر در طبیعی سازی لینک ها که جزء استراتژی های لینک بیلدینک ما است و فقط هنگام ارائه گزارش ها متوجه آن می شوید.
  • هرچه اعتبار و تعداد بازدید در یک سایت بیشتر باشد، هزینه قرارگیری رپورتاژ آگهی در آن سایت بیشتر است.
  • با این حال، باید به یاد داشته باشید که لینک‌های خارجی نباید به صورت اسپمی جذب شوند و باید از سایت‌های با اعتبار و کیفیت برای جذب لینک‌ها استفاده کنید.

همانطور که می دانید سایت همیار وب منابع زیادی را برای ساخت بک لینک دارد. به خاطر مشتریان زیاد در این زمینه مجبور هستیم منابعی دائمی را برای لینک سازی های خودمان درست کنیم. پکیج بک لینک مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دکمه سفارش پکیج (برای زمان موردنظرتان شامل یکماهه، سه ماهه یا شش ماهه) کلیک کنید. در صفحه سفارش بکلینک، عنوان (انکرتکست) و آدرس را وارد می کنید تا عینا در سایتها قرار گیرد.

برای ارتباط می توانید فرم ابتدای صفحه را پر کرده یا از طریق صفحه ارتباط با من ، با انواع راه های ارتباطی با من در تماس باشید. یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها برای متخصصین سئو و وب‌مسترها، مدیریت لینک‌سازی و ساخت بک لینک است و اگر قرار بر انجام دستی این‌کار باشد، علاوه بر زمان‌گیر بودن این پروسه، بهینه بودن نتیجه کار هم تضمین‌شده نیست زیرا احتمال اشتباه کردن بیش‌تر می‌شود. برای معرفی محصول خود می توانید مقاله ای را در خصوص ابزار برقی نوشته و داخل سایت های خبری که از امتیاز خوبی برخوردار هستند قرار بدهید. در نظر بگیرید که سایت های خوب و پر بازدید برای قرار دادن ریپورتاژ رایگان نیستند.

  • بنابراین توصیه می‌شود زمانی را به مهندسی معکوس رقیبان خود اختصاص دهید.
  • پس سعی کنید سبک طراحی صفحه اصلی را طوری انتخاب کنید که بتوانید در قسمت‌های مختلف آن محتوا کاربرپسند درج کنید و عناوین زیر نیز در صفحه اصلی وبسایت به مخاطب نمایش داده شود.
  • با این حال بسیاری از سایت ها برای خرید و تهیه بک لینک اقدام می کنند و هیچ مشکلی هم برای آنها پیش نمی آید.
  • در دنیای ارتباطات و اطلاعات امروزی، تجارت الکترونیک بر پایه سایت‌های فروشگاهی و فروشگاه‌های آنلاین در حال رشد و توسعه است.
  • اگر محصول شما کیفیت مورد نظر را ندارد بهتر است فکری برای کیفیت آن کنید؛ چرا که مشتری وفادار محصول بی کیفیت را بار دوم خریداری نمی کند.

در سئو وبهینه سازی یکی از استراتژی ها در مورد برند ها ، ساختن لینک های فالو در سایت های معتبر میباشد ، ریپورتاژ های آگهی یک فرصت برای نوشتن متن هایی است که میتواند سایت شما را در وبسایت های دیگر معرفی کند و میتوانید در این متن کلمه های کلیدی که مد نظرتان است را قرار دهید. البته باز هم دقت کنید که در سایت های بسیار معتبر ریپورتاژ های آگهی خود را قرار دهید تا بک لینک های زیادی را دریافت کنید. برای این که به این سوال پاسخ داده شود در ابتدا باید در مورد پییج رنک صحبت کنیم. اولین الگوریتم نوشته شده توسط شرکت گوگل پیج رنک است که برای نمایش وبسایت ها در نتایج جستجو استفاده میشود. در واقع برخی ها از اخرین آپدیت این الگوریتم قدرتمند ایراد گرفته اند که اهمیت آن کم شده است ولی هنوز هم بسیار مهم میباشد.

در واقع این زمان زیاد باعث میشود تا گوگل به این بک لینک مشکوک نشود و لینک بیلدینگ طبیعی تری داشته باشد تا سایت شما در موتور جستجو محبوب شود. سئو سایت فروشگاهی به معنای بهبود رتبه سایت در نتایج جستجوی ارگانیک موتور جستجو است. با بهینه‌سازی سایت شما، رتبه آن در نتایج جستجو بهبود پیدا می‌کند و افزایش ترافیک وبسایت شما را به دنبال خواهد داشت. همچنین، سئو به مانند یک سرمایه گذاری طولانی مدت برای سایت شما عمل می‌کند و به مرور زمان بهبود مستمر رتبه سایت شما را به همراه دارد. لینک سازی و داشتن بک یکی از پرچالش ترین و پربحث ترین موضوعات در زمینه سئو سایت می باشند که ما در ادامه می خواهیم در رابطه موضوع بیشتر برای شما صحبت نماییم.

با استفاده از این روش مشتری احساس بی اعتمادی نمی کند و شما هم می توانید تبلیغات مستقیمی را انجام دهید و نیازی به پنهان کاری ندارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. شما میتوانید با توجه به بودجه و نیاز پروژه سئو خود از یکی از پکیج ها زیر استفاده کنید. جهت تماس با واحد فنی ، پیشنهاد می شود از طریق پنل کاربری پیغام ارسال کنید و همان روز پاسخ دریافت کنید. برای دریافت جدیترین اخبار مربوط به طراحی سایت نمای من ایمیل خود را وارد کنید. معمولا سایت های خبری از این ویژگی به دلیل بروزرسانی های زیاد برخوردار می شوند.

بلکه این لینک حتماً می‌بایست از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد و الگوریتم‌هایی که برای طراحی آن مورد استفاده قرارگرفته‌اند کاملاً حرفه‌ای باشند. بک لینک‌ها نباید الگوریتم‌های ساده داشته باشند بلکه می‌بایست از الگوریتم‌های چند لایه در طراحی آن‌ها استفاده‌شده باشد تا بتوانند بهترین بازدهی را برای سایت شما به ارمغان آورند. پیشنهاد می‌کنیم به‌هیچ‌عنوان برای دریافت این خدمات به سراغ افرادی که در اینستاگرام اقدام به فروش بک لینک می‌کنند نروید و برای سایت خودتان چنین ریسکی را نکنید.

آگهی شما در بین مقالات و اخبار وب سایت منتشر می شود و کاربران بسیاری آن را می بینند. این مقالات را با عنوان اسپانسر یا رپورتاژ آگهی مشخص می کنند و بیشتر از مقالات معمولی، توجه کاربران را جلب می کنند. اما همانطور که پیش تر هم صحبت کردیم گوگل قادر به شناسایی بک لینک ها و ارتباط بین آنها است و خرید بک لینک از نظر موتور جستجو گر گوگل تخلف محسوب میشود و قاطعانه با آن برخورد میکند. زمانی که در کوتاه مدت بک لینک شما از وبسایت ها حذف شود قطعا نتیجه عکس در بر خواهد داشت.

افزایش رتبه صفحه اصلی در گوگل و سئو صفحه اصلی نرخ کلیک را بالا برده و افزایش فروش کالا یا خدمات را به همراه خواهد داشت. در خیلی از حوزه های فروشگاهی، بدون دریافت بک لینک یا استفاده از تکنیک های سئو خارجی امکان حضور در صفحه اول گوگل میسر نیست. بعد ازینکه از سئو داخلی و محتوای صفحات دسته بندی و محصول مطمئن شدیم، نوبت به اعتبارگیری دامنه سایت با استفاده از سئو خارجی است. همانطور که در استراتژی سئو سایت فروشگاهی هم ارائه شد، پیدا کردن کلمات کلیدی هدفمند و مرتبط با نیاز کاربران سایت های فروشگاهی یکی از مهم ترین مراحل سئو این نوع سایت هاست.

در ادامه صحبت در مورد بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران نوبت به بررسی تاثیر بک لینک در سئوی وب سایت ها و اهمیت آن در این موضوع می رسد. بک لینک ها را می توان یکی از موثرترین و بانفوذترین عامل هایی به شمار آورد که برای رتبه دهی به وب سایت ها مورد استفاده قرار می گیرند. حضور آنها سبب اعتبار برای صفحات وب سایت شما می شود و نتیجه بررسی های موتورهای جستجو را کاملا به نفع شما تغییر می دهد. البته نکته مهم در این میان استفاده از بک لینک های باکیفیتی است که از بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران خریداری می شوند و نه هر بک لینکی! بک لینک ها را می توان نشانه ای از اعتماد سایر وب سایت ها و کاربران نسبت به یک سایت عنوان کرد.

قطعاً می‌دانید که این بک لینک‌ها و کیفیت آن‌ها در بهبود رنک سایت شما و ارتقا آن تا چه اندازه از اهمیت برخوردار هستند. در این نوشتار تعدادی از بهترین سایت فروش بک لینک در ایران را به شما معرفی خواهیم کرد. این ارزش انتقال یافته از لینکسازی سبب شده تا سایت شما بارها در بین نتایج فهرست جستجوی گوگل وارد شود و برای کاربران نمایش داده می شود و در نتیجه فروش کالاها و خدمات افزایش می یابد. در واقع، سئو سایت فروشگاهی می‌تواند نتایجی مانند بهبود رتبه‌بندی در گوگل، جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و افزایش درآمد را به دنبال داشته باشد. نیاز سایت‌های فروشگاهی به سئو را می‌توان از این منظر مورد بررسی قرار داد که با در نظر نگرفتن هزینه سئو سایت فروشگاهی، این روش می‌تواند در کمترین زمان ممکن در میدان پررقابت گوگل، رتبه های برتر را برای سایت شما به ارمغان اورد.

در این میان اما انتخاب بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران مهم‌ترین کاری است که باید روی آن تمرکز کنید. در صورت داشتن هر سؤال و یا نیاز به دریافت مشاوره کافی است با مشاوران ما تماس بگیرید. در قسمت قبلی گفتیم که از نظر گوگل خریداری کردن بک لینک ها یک تخلف محسوب می شود. با این حال بسیاری از سایت ها برای خرید و تهیه بک لینک اقدام می کنند و هیچ مشکلی هم برای آنها پیش نمی آید. باید بگوییم که این موضوع ناشی از کیفیت بالای بک لینک خریداری شده و اعتبار سرویس دهنده آن است.

رپورتاژ آگهی هم مانند پست مهمان دائمی است و تا زمان وجود وبسایت، مطلب شماهم در آن سایت باقی خواهد ماند. از طرفی شما هنگام خرید بک لینک (در روز خرید بک لینک) تاریخ ایجاد بک لینک‌ها را تنظیم می‌کنید به بازه‌ی 30 روزه و می‌توانید حتی تک تک سایت‌ها را مجزا از هم ثبت کنید. توجه نماید امروزه کیفیت بک لینک از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و شما حتماً باید هنگام خرید بک لینک از تسمینو به این نکته نیز توجه داشته باشید و از بک لینک های بسیار با کیفیتی استفاده کنید. امروز با توجه به برخی الگوریتم ‌های گوگل، این موتور جستجو قادر به شناسایی بک لینک های غیر مجاز و بی کیفیت می باشد و می‌تواند برای آن‌ ها مجازات تعیین نماید. در زمینه ساخت بک لینک ها ممنوعیت ‌هایی وجود دارد که اگر افراد به این ممنوعیت‌ ها توجه نکنند می توانند سایت خودشان را از دست بدهند و باید حتماً هنگام ساخت بک لینک ها از روش های منطقی و مناسبی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند.

در نظر بگیرید که شما فروشنده یک ابزار برقی می باشید و نیاز دارید که در مورد ابزار برقی در گوگل امتیاز خوبی را کسب نمایید. اکنون که دیدید چه نوع بک لینک‌هایی برای رتبه بندی گوگل شما مفیدتر هستند، وقت آن است که بدانید چگونه شروع به ساخت آن‌ها کنید. بنابراین شما باید برای ساخت بک لینک پروفایل یک وبسایت از هر دو نوع لینک فالو و نوفالو استفاده نمایید، و بهتر‌ است که تعداد لینک‌های فالو را بیشتر از لینک‌های نوفالو در نظر داشته باشیم. با هزینه ای که برای خرید این پکیج می کنید شاید بتوانید در یک سایت متوسط فقط یک رپورتاژ آگهی بزنید که در نهایت یک بک لینک یونیک و مجزا برای سایت تان می شود.

انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند. مورد دوم این است که شما می‌توانید با خرید بک لینک قابلیت کشف سایت خودتان را تا حد بسیار زیادی بالاتر ببرید. این موضوع به این معنی است که موتور های جستجو معمولاً بیشتر صفحات غیر معمول و ساده را از طریق صفحات محبوب تشخیص می دهد در صورتی‌ که سایت شما یک بک لینک در یک در صفحه یک سایت معروف داشته باشد گوگل سریع‌تر و راحت‌تر محتوای شما را کشف می‌کند و آن را به کاربر نشان می‌دهد. در قدم اول شما باید بیشتر در رابطه با اهمیت خرید بک لینک بدانید و بعد می‌توانید اقدام به خرید بک لینک از تسمینو و سایر سایت ‌هایی که در این زمینه خدمات رسانی می‌کنند، کنید تا بتوانید سئو سایت خودتان را بالاتر ببرید.

در موضوع و بحث بک لینک ها میتوان گفت که اگر تعداد بک لینک ها و کیفیت آن ها را در نظر بگیریم باید بگوییم که تعداد بک لینک ها تاثیر خیلی بیشتری دارد اما موضوع کیفیت بک لینک ها هم خیلی مهم است زیرا در صورت طبیعی نبودن آن ها نتیجه عکس خواهد داد. حتی اگر شما به گوگل هم توجه نکنید باید بدانید که اگر می خواهید کاربران موبایل در وبسایت شما احساس راحتی داشته باشند و محصولات و خدمات شما را خریداری کنند باید تجربه ی کاربری جالب توجهی در اختیار آن ها قرار دهید. سایت‌هایی که به شما لینک می‌دهند بهتر است که از لحاظ موضوعی به محتواهای شما مرتبط باشند
وقتی یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می شود، گوگل بررسی می‌کند که این دو سایت به هم مرتبط هستند یا خیر، که خب منطقی هم به نظر می‌رسد. در این صورت، گوگل تمرکز بسیار بیشتری روی لینک به سایت‌های مربوط به ماراتن، دویدن، تناسب اندام می‌گذارد تا در مقابل برای مثال سایت‌های مربوط به ماهیگیری، دوچرخه‌سواری و بازاریابی دیجیتال. بک لینک‌ها که به عنوان “لینک‌های ورودی” و یا “لینک‌های یک طرفه” نیز شناخته می شوند؛ یک سری لینک و یا همان پیوندهایی از یک وب سایت به یک صفحه در وب سایت دیگر هستند.

برای اینکه معماری سایت خود را بهبود ببخشید موارد زیر را حتما لحاظ کنید. برای دانلود نسخه PDF کلیک کنید، تعداد کلمات ۲۴۴۴ کلمه، زمان تقریبی مطالعه ۱۳ دقیقه. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین ایجنسی می باشد. مشاوره و رفع نگرانی های شما در رابطه با سایتتون کاملا رایگانه و میتونین با خیال راحت با ما مشورت کنین و در صورت تمایل اقدام به سفارش کنید .

حتی اگر بهترین سایت از نظر کیفیت محتوا، فروش محصول یا ارائه خدمات داشته باشید و لود شدن صفحه اصلی سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشید، سرعت سایت پایین تلقی شده و پایین بودن سرعت سایت رابطه مستقیمی با از دست دادن کاربران دارد. افرادی که برای دریافت سوالات خود به گوگل مراجعه می‌کنند یا قصد دارند از طریق سایت‌های منتخب گوگل خرید خود را انجام دهند، می‌خواهند بدون فوت وقت به درخواستشان پاسخ داده شود. پس اگر بهینه‌سازی سرعت سایت را جدی نگیرید، مراحل دیگر سئو صفحه اصلی هیچ کاربردی نخواهند داشت. برای بالا بردن سرعت صفحات سایت و به‌ویژه صفحه اصلی، نکات زیر را در نظر بگیرید.

هزینه سئو سایت فروشگاهی را نمی‌توان به صورت ثابت و براساس یک تعرفه دقیق مشخص کرد؛ بلکه متخصص سئو براساس فاکتور‌هایی مانند کلمات کلیدی مدنظر، میزان محتوای موردنیاز در سایت فروشگاهی، هزینه‌های مربوط به خرید بک لینک‌ها و دستمزد متخصص یا تیم سئو و غیره، آنرا مشخص می‌کند. به صورت کلی می‌توان گفت هزینه سئو ثابت نیست و بستگی به میزان کار و زمانی که برای بهبود سئو صرف می‌شود دارد. همچنین این هزینه ها ممکن است به دلیل نیاز به تحلیل و بررسی مواردی از جمله رقبا، کلمات کلیدی، سئو داخلی و خارجی و بهینه‌سازی محتوا، بیشتر از بهینه‌سازی سایت‌های ساده باشد.

قبل از این‌که موتور های جستجو تا این حد رشد و توسعه پیدا کنند پیوند های میان سایت‌ ها وسیله‌ای برای پیمایش و یا وب گردی بودند امروزه لینک دهی و یا افزودن بک لینک در بهینه سازی موتور جستجو بسیار پر اهمیت می باشد. همه ی ما تاثیر بک لینک ها را در سئو می دانیم، می دانیم کلیدواژه ها چگونه باعث بالا رفتن رتبه ی سایت می شوند. همه ی ما می دانیم محتوای باکیفیت تاثیر بسیار زیادی در سئو سایت دارد. اما با الگوریتم رنک برین گوگل آشنایی دارید؟ RankBrain الگوریتم ماشین لرنینگ گوگل است که بیشتر تحت تاثیر معیارهای رفتاری کاربران است و رابطه ای که کاربران و بازدیدکنندگان با سایت دارند اصلی ترین عامل در این الگوریتم است. یعنی با محتوا و بک لینک و کلیدواژه ها کاری ندارد و صرفا روی رفتار کاربران متمرکز است.

Guestographics درواقع یک اینفوگرافی مهمان است که به هدف همکاری برندها با یکدیگر از آن استفاده می‌شود. خب، حالا فرض کنید همان وب‌ سایت دوباره به شما لینک می‌دهد و دوباره و دوباره. گوگل و سایر موتورهای جستجو لینک‌هایی را که برچسب “nofollow” به آن متصل شده است را نادیده می‌گیرند.

دقت کنید که گوگل با در نظر گرفتن عبارت هایی که در پس و پیش بک لینک قرار دارند می تواند موضوع سایت شما را برای خود روشن سازد. پس استفاده از بک لینک های کاملا مرتبط همیشه توصیه نخست سرویس دهنده ها به شماست. اگر سایت شما لینک سازی خارجی با کیفیت و مرتبط با محتوای سایت شما داشته باشد، می‌تواند باعث بهبود سئو سایت و در نهایت رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل بیانجامد. به طور کلی، سئو خارجی غیرمستقیماً تاثیری بر رتبه سایت شما در نتایج جستجوی گوگل ندارند؛ اما باعث افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق لینک سازی می‌شوند و این امر نیز می‌تواند بهبود رتبه سایت شما را در نتایج جستجوی گوگل به همراه داشته باشد.

سایت‌های معرفی‌شده همگی معتبر بوده و پس از وبمستر سلام در دسته بهترین سایتهای فروش بک لینک در ایران قرار می‌گیرند. سئو خارجی (Off-page SEO) در واقع به افزایش اعتبار و ترافیک سایت کمک می‌کند و به طور کلی برای رقابت با سایت‌های دیگر و جذب بازدید کنندگان بیشتر بسیار مفید است. با استفاده از روش های سئو خارجی می توان به رتبه بالاتر در موتور های جستجو دست یافت و این نتیجه را به دنبال دارد که سایت شما مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد. به طور کلی، سئو خارجی شامل فعالیت‌هایی مانند لینک‌بیلدینگ، بهینه‌سازی روی شبکه‌های اجتماعی، رعایت معیارهای مرتبط با نمایه‌بندی، بازاریابی محتوا و… می‌شود که همه‌ی این فعالیت‌ها به کسب نتایج مثبت در جستجوی اینترنت کمک می‌کنند. بنابراین، اگر بخواهید سایت خود را برای جذب ترافیک و افزایش قابلیت دیده شدن در موتورهای جستجو بهینه کنید، سئو خارجی یکی از راه‌های مطمئن است که با استفاده از آن می توانید به نتایج بسیار مطلوبی دست یابید.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

اکانت اسپاتیفای: راهی نوین برای اشتراک گذاری و پخش موسیقی
آشنایی با سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین انخاب برای علاقمندان به بازی های انفجاری
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای افزایش سرعت ورزش اعتیادآور
آشنایی با شرط بندی انفجار
Unlocking the Art of Tipping: A Guide to Showing Appreciation
آشنایی با سایت شرط بندی انفجار: راهنمای کامل برای علاقه‌مندان به بازی
تماس با ما