لیفت صورت با درمان ترکیبی هایفو و آر اف در کلینیک صدف اصفهان

آر اف بهتر است یا هایفو

۳- آر اف برای تمامی انواع پوست ها قابل استفاده می باشد و موجب رفع آسیب های سطحی می شود، بنابراین به دلیل کاهش محدودیت‌های آن افراد زیادی از این روش استفاده می کنند. در این نوع از آراف از سوزن های ظریفی که تا عمق ۲ میلیمتری پوست نفوذ می‌کند، استفاده می شود و امواج رادیو فرکانسی از این طریق وارد پوست می شود، در واقع این نوع از آر اف، ترکیبی از آر اف و میکرونیدلینگ می باشد. انتخاب روش مناسب جوانسازی پوست از بین هایفوتراپی و RF یا سایر روش های جوانسازی بستگی به کاربرد روش های مختلف و نیازهای شخصی افراد دارد. در استفاده از این تکنیک محدودیتی وجود ندارد و معمولا برای تمام پوست ها با هر آسیب سطحی این دستگاه قابل استفاده است. پس از درمان با روش آر اف فراکشنال امکان استفاده از لوازم آرایشی نیز وجود دارد. این نوع روش درمانی یک روش کم تهاجمی و بدون جراحی است این دستگاه برای لیفت های سبک و متوسط یکی از بهترین دستگاه های موجود است؛ بنابراین یک روش مناسب برای افرادی است که تمایل به لیفت بدون استفاده از جراحی دارند.

آر اف بهتر است یا هایفو

در این روش یک دستگاه مخصوص انرژی فراصوت بسیار متمرکزی را به عمق پوست می فرستد. کلینیک زیبایی لیان ، واقع در زعفرانیه تهران ، از جمله مراکزی است که کلیه خدمات پوست و زیبایی را با بکارگیری متخصصین مجرب و درصد بالای رضایت مراجعین ، ارائه می دهد . کاربرد های هایفوتراپی شامل موارد بسیار زیادی است که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد. لازم به ذکر است که اعداد ذکر شده در بالا به صورت متوسط است و در برخی از افراد تا ۶ ماه پس از انجام هایفوتراپی نیز تغییرات محسوسی رخ می دهد.

خدمات هایفوتراپی در کلینیک زیبایی گلدن رویال

برای تهیه سری این دستگاه، شما باید یک بار هزینه کنید؛ اما هزینه هر جلسه درمانی را باید در هر نوبت بپردازید. تهیه سری دستگاه آر اف فرکشنال حدود 700 هزار تومان هزینه دارد و هر جلسه درمانی با ار اف هم حدودا 1 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. تعداد جلسات درمانی هم به مشکل شما و نظر پزشک متخصص زیبایی بستگی دارد. روش هایفو، روشی سریع است که تنها یک جلسه نیاز دارد و در بین عوام به روش جوانسازی سرپایی نیز معروف است اما در بهترین دکتر هایفو نی نی سایت مقابل آر اف فرکشنال نیاز به چندین جلسه درمانی دارد و نمی توان توقع نتیجه سریعی از آن داشت. بنابراین با توجه به مزایا و معایبی که گفته شد و هم چنین زمانی که می خواهید برای جوانسازی پوست خود صرف کنید، می توانید یکی از این دو روش را انتخاب نمائید. لازم به ذکر است که این دو روش با استفاده از امواج به جوانسازی پوست می پردازند اما هیچ خطری برای بدن شما به وجود نمی آورند و می توانید بدون نگرانی از آن ها استفاده کنید.

هر تکنولوژی بر لایه های مختلفی (گاهی تا حدودی مشترک) از پوست اثر می گذارند. هایفو نفوذ عمیقی به پوست داشته، فراتر از لایه درم رفته و قادر است تا به لایه SMAS برسد. آر اف بر لایه های اپی درم تمرکز داشته و فراتر از لایه درم نفوذ نمی کند. تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال در تعداد جلسات لازم برای انجام آنها می باشد.

آر اف بهتر است یا هایفو

دستگاه آر اف فرکشنال از بهترین دستگاه های برای جوانسازی پوست محسوب می شود. سالهاست که پزشکان از این دستگاه برای زیبایی و جوانسازی پوست افراد استفاده می کنند. میکرونیدل و کونتراج دو شکل مدرن آر اف هستند که تاثیرشان بیشتر و عوارضشان نسبت به آر اف معمولی کمتر است. در روش آر اف فرکشنال هر چه امواج به سطح عمیق‌تری نفوذ کنند، تاثیر حرارت کمتر می‌شود؛ لذا این روش درمانی با محدودیت‌هایی همراه است.

در حالی که در روش آر اف فراکشنال از امواج رادیو فرکانسی برای گرم کردن بخش های عمیق پوست استفاده می شود. دستگاه آر اف فرکشنال یکی از مفیدترین دستگاه ها برای جوانسازی پوست به شمار می رود که تاثیری در حدود ۳ برابر، نسبت به روش های دیگر جوانسازی پوست دارد. هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی و بدون درد است و از امواج فراصوت برای درمان چروک‌های پوست و جوان‌سازی استفاده می‌کند. این امواج که در سونوگرافی هم کاربرد دارند، باعث افزایش میزان کلاژن سازی در پوست می‌شوند. دکتر علیرضا واعظ شوشتری متخصص پوست مو و زیبایی در اصفهان، با سالها تجربه در زمینه جوانسازی پوست و اشراف بر اغلب روشهای جوانسازی، می‌توانند شما را در بازیابی پوستی جوان و شاداب و رفع آثار افزایش سن، یاری رسانند. در کلینیک دکتر واعظ در جلسه مشاوره بهترین و مناسب ترین روش جوانسازی برای شما انتخاب می‌شود.

در حالی که آر اف برای نواحی که چین و چروک و شل شدگی و دارای منافذ است کاربرد دارد. همانطور که بیان کردیم، برای آشنایی با تفاوت هایفوتراپی و آر اف فرکشنال، باید ابتدا روش آر اف فرکشنال را بشناسید. یکی از بهترین و جدیدترین روش ها برای جوانسازی و افزایش زیبایی پوست، آر اف فرکشنال نام دارد. جدیدترین دستگاه آر اف فرکشنال نیدلینگ به‌وسیله سوزن‌ها روی مناطقی از پوست ستون‌های تخریبی ایجاد می‌کند. امواج رادیو فرکانسی از طریق سوزن ها وارد پوست می‌شوند و بافت فیبروزی را برای ترمیم پوست تولید می‌کنند. گرمای ایجاد شده توسط امواج رادیو فرکانسی و بافت‌های فیبروزی باعث تحریک تولید کلاژن می‌شود و رشته‌‌های آن را محکم می‌کند.

هایفوتراپی نفوذ عمیقی به پوست دارد و و از لایه درم فراتر می‌رود و می‌تواند به لایه SMAS نیز برسد. آر اف بر لایه‌های اپی درم تمرکز دارد و فراتر از لایه درم نفوذ نمی کند. لذا در هر یک از این روش‌ها هر تکنولوژی بر لایه‌های مختلفی (گاهی تا حدودی مشترک) از پوست اثر می‌گذارند. در روش آر اف تحت هیچ شرایطی تغییر رنگدانه به وجود نمی‌آید و افراد با پوست‌های مختلف بدون محدودیت می‌توانند از آن بهره بگیرند و شاهد نتایج عالی باشند. بنابراین اگر شما هم به دنبال روشی مطمئن و بی‌خطر هستید تا با کمک آن پوست خود را جوان‌تر کنید، توصیه می‌کنیم به جای تزریق ژل و بوتاکس از دستگاه پیشرفته RF استفاده کنید.

تفاوت هایفو و ترمیا چیست؟

این نیز یک روش برای جوانسازی پوست است که از تکنولوژی متفاوتی در مقایسه با روش آر اف استفاده می‌کند. هایفوتراپی یکی از بهترین و جدیدترین درمان‌ها برای کشیدن و سفت کردن پوست است. هایفوتراپی یکی از تکنولوژی‌های غیر تهاجمی جوانسازی پوست است که در آن از امواج فراصوت استفاده می‌شود. امواج فراصوت بسیار ایمن هستند با این حال باید بدانید چه کسانی نباید هایفو انجام دهند.

آر اف بهتر است یا هایفو

۸- در صورتی که می‌خواهید از سایر روش های درمان زیبایی استفاده کنید، بهتر است به مدت چند هفته بین آن با هایفوتراپی فاصله باشد. ۶- در روز انجام هایفوتراپی نباید هیچ گونه آرایشی بر سطح پوست باشد و تمامی آرایش ها را از سطح پوست کاملا پاکسازی کنید. در تصویربرداری سونوگرافی نیز از امواج فراصوتی استفاده می شود که این نشان دهنده بی خطر بودن امواج صوتی برای بدن است. زیرا سونوگرافی یکی از روش های تصویربرداری قابل استفاده در دوران بارداری مادر است. در صورتی که این امواج خطری برای سلامتی جنین و مادر داشت، از این روش در دوران بارداری استفاده نمی شد.

خوشبختانه روشهای فراوانی برای جوانسازی پوست وجود دارد که هایفوتراپی و لیزر آر اف فرکشنال از اهم آنها می‌باشند. در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه آر اف فرکشنال و هایفوتراپی در جوانسازی پوست بپردازیم و دریابیم کدام یک از این دو روش در رفع آثار پیری پوست و جوانسازی، موثرتر می‌باشند. در این مقاله به بررسی تفاوت بین روش درمانی ترمیا و هایفو می پردازیم تا به شما کمک کنیم بهترین دستگاه را برای جوانسازی پوست و از بین بردن جای جوش انتخاب کنید. بد نیست بدانید که تولید بافت جدید غنی از کلاژن باعث سفت شدن پوست، کاهش آثار اسکار، چین و چروک‌ها، افزایش قدرت کشسانی پوست،بهبود خطوط ظریف پوست می‌شود و در کل شکل ظاهری پوست به نحو مطلوبی تغییر می‌کند و یک درمان قطعی منافذ باز پوست است. معمولا از این پروسه بیشتر افرادی که بین 30 الی 55 سال دارند برای رفع مشکلات پوستی و جوانسازی استفاده می کنند.

۲- هایفوتراپی تاثیر به سزایی در رفع افتادگی و شل شدگی ناحیه گردن و همچنین صورت دارد. بیان این عوارض در اینجا به این معنی نیست که تمام این عوارض در افراد مشاهده می شود. نکته مهم دیگر این است که هزینه درمان های زیبایی برای بسیاری از افراد مهم است. این نوع دستگاه ها برای لیفتینگ پوست مناسب می باشند و در  لیپولیز بافت چربی  موثر  نمی باشند.

آر اف بهتر است یا هایفو

پزشک قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود. نمایشگر فراصوت روی صفحه اطلاعات را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تنظیمات درستی را برای دستگاه اعمال کند و انرژی فراصوت به قسمت مورد نظر انتقال داده می‌شود که ممکن است بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. از مزیت آر اف می توان به حق انتخاب میان فرکشنال سوزنی، تک قطبی، دو قطبی و چند قطبی جهت هدفمند کردن درمان و تعیین عمق حرارت اشاره نمود. از مزیت هایفو نسبت به آر اف می توان به هزینه کمتر، و انجام شدن درمان در یک جلسه واحد اشاره نمود. ۲- اگر قبلاً برای جوانسازی پوست از لیزر استفاده کرده‌اید، بهتر است به مدت سه ماه با آر اف بین آن فاصله باشد. این نوع از آر اف باعث رفع مشکلات پوست در لایه های سطحی و عمقی می شود و دارای اثربخشی بالایی می باشد.

  • هایفوتراپی و RF دو روش درمانی موثر و مفید هستند که ما در این نوشتار به آن ها پرداخته ایم.
  • تفاوت هایفو و آر اف در هزینه ها شامل استفاده از نوع دستگاه و روش درمانی و تعداد جلسات می باشد که در هر کلینیک و مرکز درمانی هزینه ها بر حسب موقعیت جغرافیایی کلینیک محاسبه خواهد شد.
  • برای دستیابی به اثر مطلوب آر اف فرکشنال، 3 تا 4 جلسه درمانی توصیه می شود.
  • از آنجایی که سری دستگاه روی پوست هر فرد به صورت اختصاصی استفاده می شود، شما باید سری دستگاه را ابتدا تهیه کنید.
  • اگرچه آنها هم پوست را سفت می کنند و هم ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند، اما از فناوری های مختلفی برای این کار استفاده می کنند.

در هردو روشِ هایفوتراپی و آر اف فرکشنال از امواجی استفاده می شود که برای بدن خطرناک نیستند و تنها به تحریک کلاژن های طبیعی پوست می پردازند و از طریق افزایش کلاژن سازی به جوانسازی پوست کمک می کنند. تعداد جلسات درمانی به ویژگی های پوستی از قبیل حالت ارتجاعی، صفات ارثی، شدت عوارض و سایر مشخصات بستگی دارد. معمولا تعداد جلسات درمان در هایفوتراپی کمتر از روش آر اف است؛ زیرا در روش هایفوتراپی فرآیند احیای کلاژن به طور مداوم ۳ ماه ادامه دارد. گاهی تنها یک جلسه در سال برای بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست کافی است. در روش RF پزشک برای گرفتن بهترین نتیجه درمان ۶ الی ۸ جلسه در ماه را پیشنهاد می کند.

پوست یکی از فاکتورهای مهم زیبایی صورت می باشد که رسیدگی به آن بسیار حائز اهمیت است. هایفوتراپی در اولین بار برای درمان تومورهای سرطانی مورد استفاده قرار گرفت اما بعدها استفاده از این روش درمانی به منظور جوانسازی پوست مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته و یکی از محبوب ترین روش های جوانسازی پوست می‌باشد. این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های مورد استفاده برای جوانسازی پوست است و نسبت به سایر دستگاه ها حدود ۳ برابر تاثیرگذاری بیشتری دارد. این دستگاه با تحریک کلاژن سازهای پوست سبب کلاژن سازی و سفت شدن پوست می شود. سفت کردن پوست به روش آر اف با دستگاه هایی انجام می شود که جهت تبدیل انرژی موج به گرما از امواج رادیویی استفاده می کنند. اگر به بیماری‌های عفونی مثل هپاتیت مبتلا هستید، قبل از اقدام برای جوان‌سازی از پزشک متخصص خود مشاوره بگیرید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

آشنایی با سایت شرط بندی کرش رویال: بهترین انخاب برای علاقمندان به بازی های انفجاری
بهترین سایت شرط بندی انفجار: راهی برای افزایش سرعت ورزش اعتیادآور
آشنایی با شرط بندی انفجار
Unlocking the Art of Tipping: A Guide to Showing Appreciation
آشنایی با سایت شرط بندی انفجار: راهنمای کامل برای علاقه‌مندان به بازی
سایت dancebet: شرط بندی جدید بر رقص
تماس با ما
ما از هوش مصنوعی برای تولید محتوای این وب‌سایت استفاده می‌کنیم و تضمینی برای صحت یا اعتبار اطلاعات ارائه شده نداریم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.