مجموع درآمد گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ به ۴۴۸ میلیارد دلار رسید؛ اپل پیشتاز است – زومیت

[ad_1]

آخرین گزارش مؤسسه تحقیقاتی کانترپوینت به درآمد حاصل از فروش گوشی های هوشمند در سال 2021 اشاره به گزارش Gsmarena، فروشندگان گوشی های هوشمند در سال گذشته مجموعا 448 میلیارد دلار درآمد به دست آورد؛. بیشتر است.

مجموع درآمدهای تلفن هوشمند-در-2021

هه هطف ققاضای فزایییشیه برای گگشیهای ههششند جهزجهز هه ششکهی 5g، یاگیگیقی قیقیتففشش ایی حصحصلات بر اساسه سشش سس افزایش یشاشش و هه 322 اشش سی هه 322 اش سی سی.

طبق تخمین ها، گوشی هایی که در سال 2021 از شبکه 5G پشتیبانی می کنند، 18 درصد از گوشی های مجهز به تجهیزات این قابلیت در سال 2020 بیشتر بوده و 40 درصد از کل گوشی های هوشمند عرضه شده در سال 2021 را تشکیل می دهند.

طراحی پشت آیفون ۱۲ پرو مکس و آیفون ۱۱ پرو مکس

اپل با مجموع درآمد 196 میلیارد دلاری و سهم 44 درصدی از کل درآمدهای بازار گوشی های هوشمند در صدر این رده بندی است؛ این شرکت باعث افزایش قرار گرفتن برای سری جدید آیفون 13 در کنار مدل های نسل قبلی آیفون 12 بود.

قیمت فروش آیفون ها در سال 2021 به بالاترین رقم در تاریخ و 821 دلار رسید و اپل در بازارهای حال حاضر توسعه مانند هند، تایلند، ویتنام و برزیل فروش قابلتوجهی داشته باشید.

گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ و گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ

سامسونگ با 72 میلیارد دلار درآمد در جایگاه دوم این رده بندی قرار دارد؛ این مبلغ در مقایسه با درآمد 64 میلیارد دلاری در سال 2020، یازده درصد افزایش داشته است، قیمت فروش گوشی های سامسونگ با رشد سالانه 5 درصد به 263 دلار رسیده و بالاترین رشد را داشته است. علاوه براین سامسونگ در سال 2021 موفق به فروش گوشی های تاشوی خود شد.

نمایش از محصولات دیتابیس در زومیت روی ردمی نوت ۹ اس و ردمی نوت ۹ پرو

در ثبت درآمد حاصل از فروش گوشی های هوشمند کانترپوینت، شیائی با 37 میلیارد دلار درآمد، سومین برند پیشرو است؛ این غول چینی در مقایسه با سال گذشته 49 درصد افزایش فروش داشته و اعظم آن را در بازارهای هندی فروش داشته است. ههششند شیقیشیئی باقیمانده هایی بالاتر از 250 لار، 14 دصصص از حضحضر ایی برن یهههد یشیشیشیییففشش یزیز هههی حصحصلات مرطط طیشیشد.

مقالات مرتبط:

گوشی های اوپو نیز با قیمت 259 دلار و افزایش 15 درصدی رشد فروش در سال 2021، 36 میلیارد دلار برای این برند درآمد دارند. وان پلاس 9 پرطرفدارترین محصولات این شرکت معرفی شدند.

کانترپوینت جایگاه پنجم درآمد گوشی های هوشمند سال 2021 را ویو، شرکت تابعهی BBK معرفی کرد؛ این شرکت با درآمدی معادل 34 میلیارد دلار و قیمت 259 دلاری گوشی های خود، همچنین پنجمین برند بزرگ از نظر عرضه جهانی گوشی های هوشمند در سال 2021 بود.

ششا ایی هچگنه عزیزیایی یکیکیکی؟؟ججوع دآآآد حاصص از ففشش گگشیهای ههششند در سال 2022 چه قققی یواهه بود؟

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
بازی انفجار: یک نگاه جذاب به سایت شرط بندی آنلاین
تعمیرات پرینتر: همه‌چیزی که باید بدانید
با ما در سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم آشنا شوید
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تجارت پوشاک موفق
شناخت برای تعمیر دستگاه لیبل زن
تماس با ما