کنایه های شریعتمداری به روحانی

[ad_1]

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه شرق و غرب سیاسی با جغرافیایی فرق می کند و شعار «نه شرغی نه غربی» را به معنای آن است که ما به کشوری واپستگی نمی کنیم گفت: نه شرقی و نه غربی که یک حق است، پوشش داده شده است. یک باطل از سوی برخی.

به گزارش فارس، حسین شریعداری عصر امروز در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاوران انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه مسایل این روزها بسیار قوی است و از نظر دامنه، عمق و تکرار این گستردگی مشهود است اظهار کرد: ماجرای ما از نقاط شروع شد که به آن اشاره کرد. همت امام خمینی(ره) نسخه انقلاب ناب محمدی به منصه ظهور رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی غبار غم، بدعت و بداندیشی را زدود و اسلام ناب را آنچنان که در صدر بود، عرضه کرد ادامه داد: با انقلاب اسلامی آنچه از اسلام فراموش شده بود، بازگشت.

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه اسلام ناب محمدی ظلمستیز است اعلام کرد: اسلامی که ظلم ستیز نباشد، اسلام نیست، اسلامی که وجود ظلم ستیزان در کنار فجیران تن دهد، اسلام نیست و نام آن به تعبیر امام، اسلامی آمریکایی است.

وی با اشاره به اینکه مادامی که ما با اسلام آمریکایی در ستیز هستیم و درگیری ما با نظام سلطه ماهوی است، یعنی ماهیت های ما با هم در ستیز است می گوید: برخی که می گویند به شاخ نمی زنند شیرش را بدوشید سخن اشتباهی است.

شریعتمداری اظهار کرد: این درگیری زمانی تمام می شود، یا ما در حاکمیت از اسلام ناب دست بکشیم، یا نظام سلطه از خوی استکباریاش کوتاه بیاید؛ چون در افق پیش رو هیچ محتملی نیست، پس درگیری ادامه دارد، ممکن است که آن تغییر کند. کند امام ماهیت آن پابرجاست.

وی با اشاره به افرادی که طعم فقر را نچشیده است چگونه می تواند مسئول باشد و درد مردم را درک کند (علی امامع) نیز بر زورگویان سخت می گرفت مردم عادی.

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی کیهان با اشاره به دشمنی از روز اول انقلاب دشمنی علیه کشور را شروع کرد چون دقیقاً چه اتفاقی رخ داد ادامه داد: آمریکا میداند چه اتفاقی افتاده است که تمام توان خود را برای مقابله با انقلاب به میدان آورده است.

وی با بیان اینکه اسلام یک باور است و جای باور در درون انسانهاست این انقلاب می گوید: ویژگی دوم این است که مرز نمی شناسد، انقلاب اسلامی برای صدور روادید نمی خواهد به طوری که ما در جنگ تحمیلی به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب خود را. به دنیا صادر کرد.

اگر برای امنیت کشور سوریه، نرفته بودیم، باید پوتین داعشی‌ها را واکس می‌زدیم

شریعتمداری با اشاره به این که با این ویژگیها دشمن دست از سر انقلاب برنمیدارد گفت: آمریکایی ها 50 مستشار در ایران هزار و وزیر، وزیر و نماینده میکردند و فرزندان ما و امکانات ما را به مکانی میفرستادند بجنگند یا تدارک ببرند که ربطی به آن دارند. ما نداشتیم.

وی با بیان اینکه اینها و هواداران آنها برای دفاع از وطن خود به سوریه میرویم میگویند به ما چه؟

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی کیهان با بیان اینکه شهید همدانی در مقابله با داعش نقش برجسته ای داشت افزود: این افراد نامدارند اما گمنام هستند، خیلی ها نمی دانند که این بزرگان چه خدمتی به کشور کردند.

وی با بیان اینکه دشمن تمام برگهای برنده را به میدان آورد و چیزی به دست نیاورده است ادامه داد: حرف آقایی که مدعی بود سایه جنگ را از سر کشور دور، خطا بود، سایه جنگ را سپاه و بسیج و ارتش دور کرده است.

امروز تمام خاک اروپا زیر پوشش موشک‌های دوربرد و نقطه زن ماست

شریعتمداری با اشاره به اینکه ما قبل از انقلاب حتی محل زاغه مهمات خود را نمیدانستیم اما امروز تمام خاک اروپا زیر پوشش موشکهای دوربرد و نقطه زن ماست گفت: در آن زمان ما قدرت نداشتیم اما امروز داریم، زمانی میگفتند که به ما اسلحه ندهند اما امروز میگویند. که اسلحه نگیرید از آنها.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرایط خطیر است، اما خطرناک نیست در حالی که ما گام به گام در حال حرکت هستیم:

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی کیهان در دیگران از سخنانش با اشاره به شرق و سیاسی با جغرافیایی فرق می کند و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای آن است که ما به کشوری وبستگی نمی کنیم ادامه داد: نه شرقی و نه غربی که یک. حق است، پوشش داده شده برای گفتن یک باطل از برخی برخی.

اعمال یک‌هزار و ۵۰۰ تحریم علیه کشور از سوی دشمن

وی با بیان اینکه برای لغو تحریم ها، هیچ تحریمی لغو نشد، از اعمال یکهزار و 500 تحریم علیه کشور سخنی به میان آورد و گفت: افراد بلاهایی بر کشور آورده اند، بعد از آن در کنار سر ایستاده اند در حالی که 150 هزار تومان بدهند. برای دولت امروز باقی مانده است.

شریعتمداری خطاب به جمع آوری با بیان اینکه مراقب برخی با تکرار حرف دشمن برای نظام سلطه کوچه باز نکنند اظهار کرد: کسانی که این کار را می سازند باید شناسایی شوند، افراد با این ویژگی اگر با خط اول انقلاب می توانند آماده شکار شوند. و اگر شکار شوند تابلو خودی دارند با شناسنامه دشمن؛ پس باید مراقب بود.

وی با بیان اینکه باید راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را دنبال کنیم اضافه کنیم: عصر عاشورا شیطان، وقتی ندای به یاری طلبیدن امام حسین (ع) را شنید که امام چه کسی را به یاری میطلبد، کربلا سرزمینی به وسعت همه جهان و عاششرا هه ظظظ زه ای جهان اسس و امام ففززدان و یاران آراززای یی یکیکد تصص امیز زر صصص یی صصای او ا ششییند.

[ad_2]

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
بازی انفجار: یک نگاه جذاب به سایت شرط بندی آنلاین
تعمیرات پرینتر: همه‌چیزی که باید بدانید
با ما در سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم آشنا شوید
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تجارت پوشاک موفق
شناخت برای تعمیر دستگاه لیبل زن
تماس با ما