گل‌محمدی: پرسپولیس برای قهرمانی پا پس نمی‌کشد

[ad_1]

یحیی گلمحمدی بعد از دیدار پرسپولیس و تیمش که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت:. سختی است.

وی افزود:.. آنها هم موقعیت را دارند اما ما باید از موقعیتمان استفاده کنیم در بازی، تحت فشار قرار دادن و به نظرم در آن فشار باید بیشتر پاسخ میدادیم تا بازی را کنترل کنیم شاید خیلی هماهنگ نبودیم، اما از بچه ها تشکر می کنم که برای این برد زحمت کشیدند.

سرمربی پرسپولیس درباره دو بازیکنی که موفق به گلزنی شدند، اظهار داشت: بازیکنانی که از زمین خارج شدند، آنها را می کشند و بازی های خوبی انجام می دهند که به زمین آمدند و گل زدند، انرژی زیادی وجود دارد و این انرژی به آنها می رسد. ککک ککد تا زززن یییر،، ی یی یی برهه و قق ببازز، باخت برای این اسس زهکه هکههکشک یککم ت تاککو شککشکات ا حححل ککدند.

گلمحمدی درباره ادامه رقابت‌های قهرمانی با استقلال و اینکه در نهایت کدام تیم برنده این ماراتن خواهد بود، گفت: هفته‌های زیادی باقی مانده تا قهرمان شود، تیمی با انگیزه‌ها و تقویت شده و تیمی خوب و با احترام آنها برای هر تیمی است. ما این فصل در نقل و انتقالات به مشکلات قوی ظاهر نشدیم، اما پا پسکشیم. تجربه تا آخر میجنگند و انگیزه خود را از دست نمیدهند.

وی در شرایط خاص رامین رضاییان در اولین بازی خود پس از بازگشت مجدد به پرسپولیس گفت:. بازی‌ها کمک می‌کند، رفته بهتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این تغییرات در روند تیمش می تواند داشته باشد یا نه، بررسی ها کرد: برخی اتفاقات، مختصر فوتبال ایران است؛ شخصا توجهی به این مسائل ندارم، چون خودمان به دنبال بزرگ و کوچک فنی و غیر فنی هستم. هر کسی که بخواهد رئیس فدراسیون باشد، ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم و به مسائل و مشکلات خودمان توجه کنیم و نتیجه بگیریم.

گلمحمدی همچنین در نشست خبری خود گفت:. حریف ما را خیلی تحت فشار گذاشت و بازی می تواند مساوی تمام و حتی آنها برنده شوند. از بازیکنانم تشکر می کنم که تا آخرین لحظه برای تلاش انجام شود. در نتیجه بازی امروز بود.

وی درباره اظهارات رشید مظاهری مبنی بر پرسپولیس با او گفت:.. نمیدانم چه بگویم خودم با او صحبتی نکردم و شاید آدمهای اطرافش که دوست داشتند او به پرسپولیس بیاید، صحبت کرده بودند از طرف ما صحبتی با مظاهری نشده بود.

بازیکن خارجی در این مقطع سخت است چون هیچ تیمی بازیکن خوب را به تیمی دیگر نمی دهد، چرا که هزینه هانگفت برای گرفتن امتیازنامه به بازیکنان آزاد در بازار می دهند که کیفیت دارند. آنچنانی بازیکن را از روی فیلم دیدم و قرار داد چند جلسه را از نزدیک ببینیم.

گلمحمدی در واکنش به عدم گلزنی عبدی در خط حمله پرسپولیس یادآور شد. حامد پاکدل اما، پرانرژی وارد زمین شد و گل بزند که به او و حس خوبش می‌گویم.

گلمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا نسبت به بازی ضعیف یا پرسپولیس قوی تر شده است، گفت:… بحث میزبانی و میهمانی خیلی مهم است بازی در شرایط شرایط خودش را دارد به عنوان تیم میزبان شرایط بهتری در بازی رفت. اراکیها واقعا تیمی خوب و یکدستی دارند و در ارسالها خطرناک هستند.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

مکمل گینر: راهی برای افزایش وزن و حجم عضلات
بازی انفجار: یک نگاه جذاب به سایت شرط بندی آنلاین
تعمیرات پرینتر: همه‌چیزی که باید بدانید
با ما در سایت انفجار ایرانی با درگاه مستقیم آشنا شوید
خرید عمده تیشرت مردانه: راهی برای تجارت پوشاک موفق
شناخت برای تعمیر دستگاه لیبل زن
تماس با ما